יעקב אשר: "יהדות התורה תעשה הכל כדי להחיל את החוק הנורבגי על סגן שר"

    אברהם זילבר 2 Comment on יעקב אשר: "יהדות התורה תעשה הכל כדי להחיל את החוק הנורבגי על סגן שר"
    11:00
    10.05.24
    נתי קאליש No Comments on נצחו אראלים את המצוקים: האדמו"ר מביאלה זצ"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזכ"ל דגל התורה וח"כ לשעבר יעקב אשר העניק ראיון במהדורה המרכזית של קול חי לאבי מימרן ואמר בעניין ההסתה הנשמעת מכל עבר על הממשלה החדשה "הביקורות על הממשלה והגדלת שריה מגיעות מצד המאוכזבים מהאופוזיציה וחבריהם, אין להם כל קשר למציאות, חוק המשילות של ליברמן היה לצרכים כאלו ואחרים, אף אחד לא באמת חושב שזה מה שמשנה כאן למשק הישראלי אם יהיו 18 שרים או 22. מסביר אשר.

    "הראיה הכי גדולה היא הממשלה הקודמת שכן עמדה בקריטריונים של 18 השרים בלבד ובעיות המשילות לא הפסיקו לצוץ כאשר כל ח"כ רצה להפוך לראש הממשלה והתנהג בצורה כזאת, כך שמספר השרים לא באמת משפיע על הממשלה".

    "שמעתי חלק מהראיון הקודם שלך עם גרמן," אומר אשר "כולם מודים שליצמן ינהל את המשרד הרבה יותר טוב מגרמן, השטויות של הסמנטיקה האם הוא ייכהן כשר או סגן שר טפשיות לגמרי ומונעות מאינטרסים ידועים".

    "אני חייב לציין לשבח" מודה אשר "שגרמן שיתפה פעולה עם הציבור החרדי כראש עיריית הרצליה, הבעייה החלה כשהיא הצטרפה ל'יש עתיד' שם ראש הסיעה היהיר כפה את דעותיו הקיצוניות על כל חברי הסיעה והיא נאלצה לכופף דעתה מולו".

    על החוק הנורבגי: "אין ספק שהחוק הנורבגי יסייע למפלגות הקטנות להזרים דם נוסף בשורות המפלגה, להכניס כוחות נוספים שיעזרו לציבור הבוחרים, ליצמן נתן יד ועושה באופן כללי לקידום החוק של סגן השר, מי יתפטר לטובת המינוי, זה לא מעל גלי האתר, אני לא מנהל מו"מ עם ליצמן מעל כלי התקשורת, הדיונים ייעשו כשנידרש לכך".

    אשר מנסה להישמע מרוצה במצבו העכשוי: "אני מכהן כיום כמזכ"ל דגל התורה, יש לנו הרבה סניפים, יש לנו המון תכניות, כמובן שאנו מחפשים להיות במקום המשפיע, אני מאמין שאם יהדות התורה תוכל להיות חלק מהמהלך הזה של החלת החוק הנורבגי על סגני השר, היא תקפוץ על זה לטובת כולנו". מסיים ח"כ לשעבר יעקב אשר בזיק של תקווה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אם היה נותן לעץ מה שדורש מליצמן… זה נהנה וזה לא חסר

    2. 1

      למגיב מס' 1. תתבייש לך. מה זה "אם היית נותן לעץ" ? יעקב אשר מחלק ג'ובים ? האם הוא קובע מי יהיו המועמדים ? אתה יודע טוב מאוד מי קובע את הדברים הללו ? בעצם אתה יוצא נגד גדולי ישראל שקבעו איך תיראה הרשימה. ולגופו של עניין, לאנשים שכל כולם רוע ופלגנות, אסור לתת דריסת רגל בשום מקום.